ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

هفته 32 ام و جشن سیسمونی با حضور دوستای خوبمون

1390/4/17 9:05
نویسنده : مامان و بابا
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه ١٧ ام تیر ماه ١٣٩٠ هستش. من و حامد تصمیم گرفتیم پیشاپیش به افتخار تولد دخترمون یه مهمونی کوچیک بگیریم و دوستامونو تو خوشحالیمون شریک کنیم. خاله آنجی از روز قبل اومد خونمون تا کمکمون کنه، بابا حامد هم کلی زحمت کشید. من با اینکه کار خاصی نکرده بودم ولی یه کمی خسته شدم. از نزدیکای ظهر کم کم مهمونا تشریف آوردند.

اول از همه عمو حسین و خاله شهرزاد اومدند. بعدش هم خاله مریم و عمو علیرضا و خاله بهار و خاله مهسا و خاله نرگس  و دایی سینا رسیدند. بعد از چند دقیقه هم خان عمو فرشید و عمو مهدی و خاله هانیه اومدند. بعد هم عمو مهدی همکار بابا حامد رسید. عمو حمید و عمو فربد هم یه کمی دیرتر اومدند. خاله نازنین و عمو جلال و ارشیا هم که خیلی دیر اومدن. بعد از خوردن نهار . کباب کردن بلال و کلی بازی جور واجور نزدیکای ٦ بود که همه رفتند. به من که خیلی خوش گذشت، در ضمن کلی هم کادوهای خوشگل برای ژوانا جونم آورده بودند که از همشون ممنونم. در اولین فرصت عکس هدیه هاشونو میزارم تا یادگاری بمونه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)