ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

جشن سیسمونی بهراد کوچولو

1390/11/14 12:40
نویسنده : مامان و بابا
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 14 بهمن سال90 رفتیم مهمونی سیسمونی بهراد. بهراد کوچولو قراره تا 26 ام همین ماه به دنیا بیاد. وقتی رفتیم مهمونی با اینکه خیلی شلوغ بود و پر سر و صدا اما ژوانا جونم اصلاً غریبی نکرد و تازه کلی هم خوشحالی میکرد. خدا رو شکر فکر کنم عادت غریبگی کردن رو فراموش کرده. مامان بهراد کوچولو خیلی زحمت کشیده بود و مثل اون موقع های من منتظر دیدن پسرش بود. ایشالله به خوبی زایمان کنه و نینیش صحیح و سلامت بیاد تو بغلش. بهراد کوچولو پیشاپیش به دنیا اومدنت رو تبریک میگیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنارام
29 اردیبهشت 91 14:42
سلام کوچولوی عزیزم
دلم خیلی برات تنگ شده ژوانا جونم
از وقتی که بدنیا اومده ای تا الان من فقط یه بار تونسته ام ببینمت و بغلت کنم . اونم تازه با پارتی بازی ای و محبتی که مامان پریای عزیز به من داشت
ناناز خانوم ببخشید اگه تا حالا برات چیزی ننوشته ام
ولی همیشه میام و چیزای خوشگلی که مامان جونت مینویسه ازت رو میخونم و کلی قربون صدقه ات میرم و غش و ضعف میکنم واست و خداخدا میکنم زودتر برسه اون روزی که بتونم دوباره ببینمت و یه بوسه خوشگل از گونه های نرم و لطیفت بردارم
آنارام باشی خوشگلم
 


آنی جان مرسی که انقد لطف داری به ژوانا عزیزم.
مطمئنم که ژوانا هم تو رو خیلی دوست داره.
مرسی که به وبلاگ سر میزدی و میزنی، دوستت دارم......