ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

رخ نمایی دو تا مروارید در صدف دهان ژوانای نازم

1391/1/16 15:02
نویسنده : مامان و بابا
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٦ فروردینه ٩١ وقتی از سر کاربرگشتم خونه و داشتم به دخترم آب میدادم متوجه شدم دو تا مروارید خوشگل و براق تو فک پایینش دارن خود نمایی میکنند. انقدر خوشحال شدم که حد نداشت. مامانی مبارکت باشه درآوردن دو تا مروراید سفید. خیلی خوشحال شدم وقتی دندوناشو دیدم چون بچم خیلی سختی کشیده بود واسه دندون درآوردن. دختره مهربونم تو داری کم کم بزرگ میشی و من محو تماشای تو و در عشق بازی با عشق حضورت بی توجه به گذر زمان هم چنان محو شیرین بازیهای تو ام. دوست دارم همیشه خواهان آغوش گرم باشی و نوازشهای بی دریغم رو پذیرا باشی. بزرگ شدنت برام سخته ولی میدونم که هر چه قدر هم بزرگ بشی همیشه برای من همون دختر کوچولوی ناز و معصومی هستی که وقتی از اتاق عمل بیرون اومدن سراپا شوق دیدارت بودم. مامانی من یه کمی زود گریه ام میگیره و الان هم بغض کردم وفقط تو رو به خدا میسپارم که غیر از او هیچ چیز و هیچ کس آرامم نمیکنه. 

ژوانای خندان

مروارید های ژوانا جونم

مروارید های ژوانا عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپيده مامي پارمين
17 اردیبهشت 91 9:51
مبارکت باشه عزيزمممممممممممممم. ايشالا هيچ وقت راهي دندونپزشي نشي عروسک


قربونت برم سپیده جونم، ایشالله پارمین جونمم هیچ وقت دندوناشو موش نخوره