ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

نظرات (5)

مامان رز
19 اردیبهشت 91 14:22
قربون اون خنده های هیجان انگیزش برم من
هزار تا بوس برای ژوانای خوشگل و ناز


قربون محبتت مامان رز خوشگل، رز خوشگل منو ببوس.
مامان آتین
25 اردیبهشت 91 13:47
ای جانممممممم چه دخمل ناناسی، چه چشمای خوشرنگی داره
خدا حفظش کنه


مرسی که کامنت گذاشتین، لطف دارین شما.

خاله مهدیه(ام اس سنتر)
26 اردیبهشت 91 11:48
وای ژوانای ناز نازی و گل
چقدر خانم شدی وقتی من دیدمت خیلی کوچولو بودی الان برای خودت یه پارچه خان شدی ها امیدوارم همیشه مثل این عکست خندون باشی


خاله مهدیه منم دارم کم کم بزرگ میشم تا واسه خودم خانوم بشم.

علیااااا
7 خرداد 91 15:14
آقا من همیشه تعریفه خوشگلی این فرشته ی نازم
اما با روسری موسری مخالفم در بیارین بابا
حیفه زیباییهای این فرشته نیست زیر روسری بره
فداشششششششششششششش بشم من


ای جان به به چه روشنفکری علیا جونم

چشم درش میارم حتماً. بوسسسسسسس

منیس
18 مرداد 91 14:03
عااااااااااااااااااشقتمممممممممممم
اسفند دود کن براش پریا


قربونت منیس جونم، چشم خاله مهربونش که شور نیست آخه.
ببوس برسام جونمو.