ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

تولد مامانی و اولین سال حضوره دختره نازم

1391/2/2 14:46
نویسنده : مامان و بابا
2,026 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 2/2/1391 و روزه تولده مامانیه. پارسال این موقع تو عضوی از وجود من بودی ولی امسال ماشالله واسه خودت خانومی شدی. دختره خوبم انقدر خوشحالم که در همچین روزی کنارمی که خدا میدونه. ممنون از خدای مهربون به خاطر هدیه با ارزشش. دلم میخواد همیشه کنارم بمونی.......

امروز از خواسته هام یا بهتر بگم از نیاز هام برات مینویسم تا فردا که بزرگ شدی و منه محتاج به تو محتاج تر شدم بدونی چه قدر بهت نیاز دارم. امروز که من جوانم و هنوز لرزش بر دستانم ننشسته ساعتها تو را در آغوشم خواهم گرفت تا آن زمان که ناتوان از در آغوش کشیدنت شدم حسرتت بر دلم نماند......

در دلم وقتی داشتم شمع های عمر از دست داده ام را یکی یکی  به دست باد میسپاردم جز خاطر تو چیزی رنگ نداشت. انگار همه چیز در تو خلاصه شده بود، تمام رنگ های زندگی رنگ خود را به رنگ وجودت باخته بود و تو بی خبر از همه چیز شادان به دنبال فوت کردن عمره سوخته من بودی و من مشتاق به خنده تو، سر تا پایت را می بوییدم.......

خانواده سه نفره ما

عروسک کوچولوی مامان

عروسک من که داره واسم میرقصه

کیک تولدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نهیر
19 اردیبهشت 91 15:14
ماشالله دخترتون خیلی خوشگلههههه رنگ چشماش که منو کشت خدا حفظشون کنه
تولد شما هم مبارک امیدوارم یه روزی دختر گلت کیک 90 سالگیتون رو خودش درست کنه


وای مرسی نهیر جان، یعنی من به 90 سالگی میشه برسم.

امیدوارم شما هم کناره عزیزاتون همیشه شاد و سلامت باشین

نرگسی
19 اردیبهشت 91 18:43
زیبا هم مینویسید ..


مرسی که وقت میزارید و میخونید.
soodi(aylin&yasmin
20 اردیبهشت 91 14:33
تولدت مبارک دوست خوبم

ایشالا دو سه سال دیگه بهتریت کادوهای تولدتو از دخملی میگیری کاردستیای خوشگل و نقاشیای خوشگلی که با دستای کوچولوش درست میکنه و بهت کادو تولد میده


ای وای دل منو آب کردی سودی جان.
خیلی دوست دارم و منتظر اون زمانی که بتونم باهاش حرف بزنم و اونم بتونه جوابمو بده.
علیا
7 خرداد 91 15:13
من که هرچی نگا میکنم سیر نمیشم ازین مادرو دختر تفلدت مبارک عروسک خانوم ان شاالله هزار سال سایه تو و بابایی بالای سره دخمل نازمون باشه اون کلاهت پرنسس منو کشته شبیه دختر عمویه شوشویی اونم مثله تو تکه.عاشقققققققققققق اون چشمایه دخملیتم ان شاالله عمری باشه ساله دیگه هم برات همینجوری کامنت بزارم