ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

مادرم ناب ترین شعر و غزل، روزت مبارک

1391/2/23 14:49
نویسنده : مامان و بابا
1,904 بازدید
اشتراک گذاری

مادر كه باشي، با تمام غصه ها و نگراني هايي كه در دل داري، فرزندت را با مهرباني در آغوش مي گيري و سرش را روي شانه هايت مي گذاري و آرام مي گويي، نگران مباش...همه چيز درست خواهد شد ... من برايت دعا مي كنم.قلب

مادر كه باشي، با تمام زخم هاي تنت مرهم دردهاي فرزندت مي شوي.قلب

مادر كه باشي، گرچه خودت از سپيده صبح تا آن وقت شب چيزي نخورده اي اما بهترين سفره را براي فرزند گرسنه ات مي چيني.قلب

مادر كه باشي، لبخند بر لب در برابر سختي هاي روزگار سكوت مي كني، اما تمام هستي ات را مي گذاري تا يك لحظه فرزندت را شاد ببيني.قلب

مادر كه باشي، با تمام خستگي هاي تنت بستري براي آرامش فرزندت مي شوي.قلب

مادر كه باشي، بهشت زير پايت باشد اما فرزندت دور از آغوشت،  بهشت زير پايت خار است.قلب

مادر كه باشي، در بهشتي كه زير پاي توست نگران فرزندت هستي و آرام نمي گيري.قلب

مادر يگانه كلمه هستي است كه تمامي واژگان را در عمق خود پنهان ساخته است....قلب

عشق و اميد و مهر و پاكي و ايثار و سرور وصداقت و باران و بهار وياس و.... همگي يعني مادر و مادر يعني همه ي چيزهاي ناب.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازنین
23 اردیبهشت 91 15:25
روزت مبارک مامان پریا جونم
خوشحالم که داری طعم مادری رو میچشی عزیز دلم
خدارو شکر میکنم واسه خاطر این نعمتی که بهت عطا کرده ایشالله که خدا واسه هم حفظتون کنه مادر باهام قهر نباش دوست دارم مثل همون وقتا بی ریا و بی کلک
منم دیگه کم کم مامان میشم


نازنین یعنی چی که داری مامان میشی............
وای امروز چه قدر خبرای خوب میشنوم........
خیلی خوشحالم کردی، ولی به وقتش میدونم وقتی دیدمت چیکار کنم.....
چه بی صدا!چرا انقدر بی خبر...........
به هر حال مبارکه؛ واییییییییییی یعنی یه نی نی دیگه ...............
نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:47
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
مامان نوژا
25 اردیبهشت 91 23:25
سلام من ازدخترت خیلی خوشم اومده .میخوام بااجازتون لینکتون کنم


خوشحال میشم عزیزم، مرسی که انقدر به ژوانا لطف دارین. یه بوس کوچولو واسه نوژا عزیزم

فهیمه
26 اردیبهشت 91 12:50
سلام عزیزم وبلاگ دختر نازتو دیدم خیلی خیلی عالی بود کار جالبی بود امیدوارم وقتی بزرگ شد قدر محبتت و بدونه ایشالا همیشه سلامت باشید از قول من ببوسش
فهیمه
26 اردیبهشت 91 12:51
راستی عزیزم اولین سال مادر شدنتو بهت تبریک میگم


قربونت برم، خانومی اولین روزه مادر تو هم مبارکه.
قربون این فرشته ها که با اومدنشون به هر کسی یه سمتی میدن خودشونم که میشن پاره تن.
علیا
7 خرداد 91 15:08
وایییییییییییییییییی پریا قربونت برم با این احساساته لطیفت
تمامه حرفاتو با جونو دل حس کردم
امروز برای اولین بار دبیدمت
هزاررررررررر الله اکبر چه ماهی
شک ندارم دخمل خوشگلتم زیباییشو از هیمچین پریی به ارث برده
اسمت برازندته خانومی
بوسسسسسسسسسس


علیا جونم چوبکاری میکنیاااااااااااا
شرمندم نکن عزیزم؛ چشمات قشنگه که منو قشنگ دیده.
خاله علیا ایشالله یه روزی بیای تهران بتونیم همدیگرو ببینیم حتماً یا نخواستی هم ما میایم مشهد تو رو ببینیم. هههههه

مامان رز
13 خرداد 91 11:17
پریا جان

خیلیییی حس خوبی بهم داد این نوشته هات !
مادر که باشی فقط این حس را می فهمی !!!!!!

قربون خودت و فرشته نازت

کلی بوس


مرسی مامان مهربونه رز قشنگه من.