ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

هفته 27 ام و روز مادر

1390/3/3 9:31
نویسنده : مامان و بابا
517 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3شنبه ٣ خرداد و تولد حضرت زهرا و روز مادر هستش، روز مادره امسال یا سالهای دیگه یه ذره برام متفاوته، چون حالا منم نصفه و نیمه مامان شدم و خدا یکی از فرشته های مهربونش رو در من به امانت گذاشتهخیال باطل. دوست داشتم دخترم زودی به دنیا بیاد تا منم حس قشنگه مادر بودن را به کمال درک کنم و بتونم تمام عشق و احساسم رو نثار ژوانای عزیزم کنمزبان. ژوانای من بهترین هدیه رو قبل از اینکه دنیا بیاد برای من به ارمغان آورده که اون هدیه همین حس مادر شدنه که بهترین حس دنیاستقلب. تازه امروز ژوانا جونم و باباش هر دو تایی برام یه شاخه گل خریدن، یه شاخه گل از طرف دخترمون و یکی دیگش از طرف حامد عزیزم بود که حسابی منو خوشحال کردنخجالت.

niniweblog.com              niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)