ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

هفته 28 ام و آزمایش دیابت و پروتئین

1390/3/10 9:24
نویسنده : مامان و بابا
524 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3شنبه10 خرداده که جواب آزمایشاتم آماده بود واسه همین از دکترم وقت گرفتم و به اتفاق حامد رفتیم مطب. تو دلم آشوب بود، خیلی ناراحت بودم آخه اعداد و ارقام آزمایشم به نظرم جالب نبود، همش فکر میکردم که از مطب به خونه برمیگردم دوباره یا نه، یه بغض منتظر تو راه گلوم جا مونده بود که هر لحظه قصد باریدن داشت، و قبل از هر چیزی به دخترمون فکر میکردم و نگران سلامتیش بودمنگران. تا اینکه نوبتمون شد، درست حدس زده بودم، هم دیابت بارداری گرفته بودم و هم دچار مسمومیت بارداری شده بودمگریهگریه. دل تو دلم نبود، اصلاً حرفای دکتر رو نمیشنیدم، بهم گفت تا آزمایش بعدی نباید برم سرکار و فقط باید تو خونه استراحت کنم، واسه دیابت هم باید رژیم غذایی خاصی رو ر عایت میکردم و برای هفته بعد یه سری آزمایش دیگه هم برام نوشت. خدای من انقدر ترسیده بودم که نگو، آخه مسمومیت بارداری میتونه منجر به تولد زودرس دخترمون بشه در حالی که ژوانا جونم هنوز برای دنیا اومدن خیلی ضعیف و کوچولو بود و حالا حالاها باید قوی میشد تا بتونه دنیا بیادنگرانگریه. خلاصه 10 روز تو خونه موندم و استراحت کردم و درکنارش رژیم غذایی رو هم رعایت کردم، ولی انگار گریه هام تمومی نداشت و همش هم به خاطر  سلامتی دخترمون بود، تا اینکه جواب آزمایش های مجددم اومد و خدا رو شکر تمام جواب ها پائین اومده بود، البته هنوز هم تمام اعداد رو رنج ماکزیمم بودن ولی خب خطر اصلی شکر خدا رفع شده بودخجالت. بابا حامدت خیلی و این چند روز کمکم کرد و مراقبمون بود تا دوباره حالمون خوب بشهقلب. دختره قشنگم خوشحالم که الان وضعیتت بهتر شده، مامانی قول میده که خیلی مراقبت باشه تا هیچ مشکلی واست پیش نیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)