ژواناژوانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دختر کوچولوی ما

هفته 8 ام و مامان چشم انتظارت

1390/10/23 10:45
نویسنده : مامان و بابا
613 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی قشنگم امیدوارم که تو خوب باشی و جات راحت باشه. ولی من اصلا حال و روز خوشی ندارم. مدام تو رختخوابم و از آب و غذا خوردن هم افتادم. همش نگران تو هستم من خیلی ضعیف شدم و بوی همه غذاها باعث به هم خوردن حالم میشه. فرشته قشنگم میدونم که وقتی من ضعیف بشم تو هم اذیت میشی. ظاهراً من بارداری سختی رو در پیش خواهم داشت، از بین دوستام که همشون حامله هستند هیچ کدوم اوضاع و احوال منو ندارن. تمام این سختی ها به خاطر وجود نازنین تو برام قابل تحمله. امیدوارم بتونم واست یه مامان خوب باشم. من خیلی ضعیف شدم  ولی تو باید قوی باشی و حسابی رشد کنی تا حال منم بهتر بشه. برای مامانت دعا کن که حالم زودتر خوب بشه. میدونم که تو انقدر پاکی که خدا زودی به حرفت گوش میده. قوی باش عزیز دل مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)